Powered By Blogger

vineri, 31 decembrie 2010

LA MULTI ANI!!! 2011...

Si a mai trecut un an...ma rog,inca e 2010[cand o sa cititi voi articolul o sa fie probabil deja 2011...da nu conteaza].Un an frumos zic eu.Cu bune,cu rele...a trecut.
Una peste alta....trebuie sa ne amintim din el mai multe momente placute. Ca au fost in primavara cu 10F sau in toamna cu 11F,ca au fost din vara sau dintr-un obisnuit week-end cu prietenii...tot aia e.
Ca veni vorba de 11F[10F,in prima parte a anului].Sunteti de acord cu mine ca e cea mai tare clasa,nu?;)Pai ce,i-a prins vreodata pe astia de la noi din clasa chiulind?[astia chiulangii....tsuby,badea(ALEX!!),gica,chiar si veve...si....nuuuuu eu nu am chiulit!!!:))].Eu imi amintesc cu placere de orele de mate si de latina.Serios.Ma refer la alea facute cu tsuby in curtea scolii;). Sau sa fac ora de engleza[intamplator,ultima ora in cls a10a;)] cu Raluca sau cu Alina in 253.Deh,pe Lory nu am reusit sa o corup...a plecat si tot n-am reusit:)).Deja la toti ne e dor de ea...cele mai frumoase momente din 2010 au si legatura cu ea in mare parte:((.Dar hai fara lacrimogene va rog,ca nu a murit nimeni;).Sa continuam deci sa ne amintim momentele frumoase din 2010...
Excursia de la Sibiu de exemplu.Din pacate cam putini de la defuncta clasa 10F.Dar a fost super tare,oricum[zi tu gica k nu a fst asa;)]. Sa ne bucuram ca in 2010 am scapat de Madam Serban Daniela...si de Mister Stanasila[sarasila].Urmatoarea pe lista e dirga...tsuby stie ca asta e treaba lui.Cu restu ne descurcam noi...cu aia de franceza mai ales;).Cu profu' de istorie nu avem nimic...poate fane sa aiba ceva cu el...ca a facut poza cu fularul Stelei.
Va amintiti poate si meciul Elevi vs Profesori..scor 6-2 in favoarea profilor...in care am vazut la lucru sperantele noastre pentru calificarea nationalei la CE2012...adica pe domnul Ciprian Dragan,pe Mister Mitu Catalin[nu e gay,e idolu' la femei!=))],pe profu de istorie Sorin Buzatu si pe viitorul numar 10 de la nationala...domnul director adjunct.
A venit si vara.Ce am facut in vara...stiti foarte bine unii din voi.Am urmarit campionatul mondial...ce va gandeati la prostii???Bine..am facut si dinalea destule.Stiti unii la ce ma refer...Gica,Alin,Razvan,Costin,Johnny,Badea(ALEX),Vraciu,Hodo,Alex Manga.....voi stiti cel mai bine...si ex colegii Radu,Costea,Ady,Lexus mai stiu cate ceva...;)).Daca stam sa insiram tot ne ia inca un an.O sa zic cate ceva....hai bine,nu o sa va zic cum a cazut Gica din barca in Cismigiu =))[om la apaaaa:)){cine stie cunoaste...marinare u stii mai bn:))}]. Sa nu ii uit pe tovarasii din tabara!!ca doar acolo am avut nunti...botezuri...ce mai,de toate intro saptamana:)).Apoi a reinceput scoala...hai lasa ca nu a fost asa rau.Prima zi mai ales...EPICA!!![bine,sa nu uitam ce a fost cu o zii inainte...ziua lu gica...rupere!].Se intampla ceva ciudat insa in clasa asta...odata pe luna avem o colega noua care insa dupa cateva zile renunta la scoala.Ciudat,toate seamana intre ele:)).
Hai ca nu ma mai lungesc mult cu scrisu'...deh filologu' din mine...tot sa scrie si sa citeasca!si sa mai bea cate o bere...
Sa speram ca 2011 va fi un an mult mai bun ca asta din toate punctele de vedere.HAI NOROC SI LA MAI MARE! LA MULTI ANI!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu