Powered By Blogger

joi, 17 martie 2011

LIGA 11F DE FIFA 2007 -editia I -

Nu mai stau sa dau detalii pentru ca probabil cei interesati sunt astia 7 terminati de la mine din clasa(inclusiv eu) care am zis: BA,HAI SA FACEM UN CAMPIONAT INTERN DE FIFA 07! BINE MA,HAI!!
Zis si facut.Am tras la sorti,chestii,trestii etc.
Regulamentul vi l-am spus si la scoala,dar hai sa scriu totusi niste chestii si pe aici...
Pentru disputarea fiecarei etape,vom da un termen limita(deh,nu putem sa jucam toti in acelasi timp...unu joaca,unu mananca,unu se caca,altu citeste N.Labis,etc...fiecare cu ale lui).In cazul in care un jucator nu respecta termenul,va pierde la masa verde.Cu ce scor nu conteaza ca nu jucam pe golaveraj.Dupa fiecare meci disputat imi dati o poza cu rezultatul,sau daca nu sa nu aud certuri: team batut ba! ba nu ba!.
Setarile cum am spus: 6 minute repriza. Rezultatul oficial va fi cel din minutul 90.In caz de egalitate,se pune un punct,ca in viata reala.Daca voi vreti sa jucati pana la prelungiri,treaba voastra.Scorul care conteaza este din minutul 90.
Miza acestei competitii....pai bine,asta vorbim noi maine:))
Am sa scriu intai fiecare  cu ce echipa joaca,ca sa nu faca vreunu manevre:
EU: Bayern Munchen
Badea(ALEX): Arsenal Londra
Domnul Paul: Real Madrid
Claudel: Valencia CF
Dorel: FC Liverpool
Mirel: Chelsea FC
Veve: Manchester United

In prima etapa se vor desfasura urmatoarele meciuri:
    Arsenal - Chelsea
 Manchester United - Bayern Munchen
  FC Liverpool - Valencia CF
In fiecare etapa,unul dintre competitori va trebui sa frece bara,din motivul fiind ca numarul de echipe este impar. In aceasta prima etapa,Domnul Paul cu Real Madird vor face asta,termenul limita pentru ceilalti  fiind....sambata dimineata.

Inca ceva de adaugat la regulament: In cazul in care la sfarsit una sau mai multe echipe sunt la egalitate,se va juca un play-off pentru a se desemna castigatoarea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu