Powered By Blogger

miercuri, 11 august 2010

DATA VIITOARE VREM SA CANTAM IAR IN STRADA!!!

Romania - Columbia 3-1(1994)
Romania - Argentina 3-2(1994)
Romania - Anglia      2-1(1998)
Romania - Anglia      3-2(2000)

    Niste rezultate care iti dau fiori.Care ne reamintesc ce am fost odata.Chiar si cei care nu le-am prins pe cele din 94,ne amintim de meciuri din ceea ne povestesc ai nostrii si din ce vedem din in inregistrari.Cei care au prins acele momente pot spune ca sunt cu adevarat privilegiati...
     Cu totii am prins insa acele momente de la Euro 2008,cand Romanii dominau fundalul sonor pe stadion la toate cele 3 meciuri...cand ti se facea pielea gaina ascultand cu cata daruire canta ai nostrii imnul,cand am facut egal cu echipele care la acea vreme erau vicecampioana si campioana mondiala,cu care am fost la 11 metri de victorie. Acele momente pe care cei care am ramas acasa,dar cu sufletul in Austria,alaturi de nationala,le-am trait la intensitate maxima,cu totii impreuna,fie noi Stelisti,Dinamovisti,Rapidisti,Craioveni,Constanteni si lista continua.Acele momente in care cu totii am simtit ca suntem cei mai buni din lume.
   Dupa finala cupei mondiale,spaniolii din Romania sarbatoreau victoria in centrul capitalei....cand vom vedea oare si noi Romanii sarbatorind in centrul Madridului o calificare la un turneu final si eventualele rezultate mari(ba nu,sigurele rezultate mari) pe care le-am obtine acolo?Cat mai curand.Pentru ca noi suntem Romania.Si Romania va renaste,cel putin pe acest plan va renaste.
   Urmeaza un meci cu Turcia.Unul amical.Insa acest amical poate fi un nou inceput.Trecem peste necalificarea la CM,peste infrangerea cu israel.Daca au putu Hagi,Popescu,Lacatus,Raducioiu si ceilalti,de ce nu ar putea si jucatori ca Marica,Ghioane,Rat...sa faca macar jumatate?
   La euro 2008 am putut.De ce nu am mai putea inca o data?Rezultatele din ultimul timp nu prea ne recomanda,insa speram ca baietii nostrii vor readuce lumea in strada.Pentru ca si imnul zice: DESTEAPTA-TE,ROMANE!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu