Powered By Blogger

sâmbătă, 28 august 2010

Inca doua saptamani si...o luam din nou de la capat

        Cu siguranta  ca v-ati dat seama la ce ma refer.Locul care pentru unii este cea mai adanca temnita,cel mai intunecat colt al infernului,cel mai mare loc de tortura,un cuvant ce provoaca fiori,nopti nedormite si zile traite de azi pe maine: SCOALA.
        Ei bine,poate ca uneori asa este.Poate ca uneori nu.De fapt,daca ne gandim mai bine,nu.Pentru ca sa ne gandim putin...sunt niste ani frumosi din viata in care nu o sa te intorci oricat ai vrea.Zic asta pentru ca stau si ma gandesc ca mai adineauri intram in clasa intai cu gandul: "bai frate,si sa fac asta zi de zi,timp de atatia ani!"...iar acum hopa in clasa a 11-a(a 11-a F din CNVB,deci cu atat mai speciala ;) ).Au trecut anii si oriunde m-as fi plimbat cu ai mei,oricate trasnai faceam cu vecinii si cu alti prieteni,tot de la scoala am cele mai frumoase amintiri.Bucuria ca am luat un 10(eh,exagerez,ma multumesc si q 7-8:P)...dezamagirea ca am luat o nota de la 4 in jos(sa nu raman,nu de alta :)) )...automultumirea cand luam marele CINCI....astea sunt si ele niste chestii.Ce tampenii faceam cu colegii...nu mai zic ;))(nu se compara cu ce va fi,dar asta VA URMA...de la 15 septembrie incolo).
         Cei mai frumosi ani sunt anii de liceu.Eh,cine a zis asta a cam avut dreptate.Aici am cunoscut o gramada de oameni extraordinari(stati linistiti,nu la diriga ma refer :)) ).Din mai multe puncte de vedere.Si pot sa zic ca imi e dor de scoala(DA,VEDETI BINE!!).De ce?Simplu.Un motiv ar fi ca imi e dor sa chiulesc....abia astept sa sar iar gardu ala care da in curtea spitalului si sa mai luam o timisoreana la 2L :).Sau sa "intarzii" la prima ora(intamplator,latina) ca vezi domne nu a venit masina...sau sa o aud iar p Alinutza cu ideile ei geniale: "Hai sa plecam de la ultima ora!".Astept sa mergem iar toti nebunii cu 253-u,sa fim iar spaima soferilor.Astept cu nerabdare orele cu diriga,sa imi continui certurile interminabile...discutiile noastre filozofice ;)).Orele de latina si franceza facute in curtea scolii sau in spate la postliceala :).Orele cu profu' de psiho...nu, ca e jenant :)).Berea zilnica de la metrou cu trupa de soc.Si daca ar fi sa enumar toate motivele mi-ar trebui vreo 30 de pagini.A sa nu uit: o sa imi fie dor de orele cu Stanasila:(.Nu de alta da si la ora de mate tot afara stateam:))
           Ar fi multe de zis,multe amintiri...insa nu are rost sa le insiram acum...pentru ca nu se stie niciodata ce urmeaza.Poate ca o sa invatam mai bine(eu si badea{ALEX!} mai ales;)) ),poate ca o sa fie si mai multe caterinca...in orice caz,viitorul suna destule de bine.
           Pana la scoala insa,mai avem doua saptamani sa facem absolut ce vrem,fara sa ne fie teama ca vom intra in consiliu.Nu ca ne-ar pasa noua de el.Ba mai mult,e o amintire in plus din liceu.Deci sa ne traim aceste ultime doua saptamani de vacanta,Libertate cum ii zic unii,la maxim.MAXIM AM SPUS!!!

6 comentarii:

  1. Pe scurt: Vine scoala bahh!!

    RăspundețiȘtergere
  2. =))
    da ma chiar sa ne apucam si noi sa invatam=))=))

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte amuzanta postarea, mai ales fazele cu diriga:)).

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarat frate...anii liceului sunt cei mai frumosi.Betie , chiul , prieteni buni sau multi oameni foarte de treaba.Pai eu chiar regret ca nu mai fac psiho anu asta , pe langa ca era o materie care chiar imi placea , profu era super de treaba...mergeam si vinerea cu el la fotbal :))


    In fiecare zi cand plecam de la scoala o iau cu Costin pe Mosilor si ii golesc pachetu..da s-a obisnuit :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Bai comentarii comentarii ti-am lasat da ia treci si tu sa te uiti ce am mai scris si sa comentezi ceva..:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Fratelo nu am ce spune inafar decat ca e Geniala faza danu esti singuru care asteapta certurile cu diriga:));)


    Comm A la Gica

    RăspundețiȘtergere